Returnering og ombytning

VIGTIGT: LÆS DETTE FØR DU SENDER EN VARE RETUR TIL OMBYTNING ELLER REKLAMATION.

OBS: 

I tilfæde, hvor du som kunder nægter at modtage pakken eller ikke afhenter pakken i GLS pakkeshoppen, forbeholder vi os retten til at fakturere kunden eventuelle omkostninger fra GLS for returforsendelse (55,-) eller genlevering. 

LÆS HER: Vi anbefaler, at du ALTID sender med GLS. Da vi desværre oplever ofte, at pakker med PostDanmark aldrig kommer til omdeling. Vi har ikke mulighed for at afhente pakker på posthuset. Man SKAL sende returpakken direkte til vores adresse. Derfor opfordrer vi alle til at benytte sig af vores GLS-aftale for hurtig behandling af din returpakke. 

Varens stand

Du kan prøve varen på samme måde, som du ville gøre i en fysisk butik. Du hæfter for en eventuel forringelse af varen. For at modtage varens fulde værdi retur, skal varen være i original stand og indpakning og tagget må ikke være fjernet eller gået i stykker. Er varen ikke i original stand, kan pengene ikke returneres.

Varen må ikke:

  • Være brugt, men kun prøvet som i fysisk butik
  • Må ikke lugte af sved, vaskemiddel, røg mm.
  • Tagget må ikke være taget af eller ødelagt
  • Der må ikke være hunde/katte hår eller lignende
  • Der må ikke være huller eller andet slid, der viser, at varen har være i brug
  • Sko må ikke være prøvet eller gået med udendørs

OMBYTNING

Ønsker du en anden størrelse, eller en anden vare skal der lægges en ny ordre online, da vi ikke kan garantere, at varen stadig vil være på lager til den tid vi får din pakke retur.  

Du kan bytte din vare inden for 14 dage. Ved ombytning hos Dressit.dk skal du lave en ny ordre og sende den gamle ordre retur. Du kan købe en label her: https://return.shipmondo.com/dressit  

Varens stand for at vi kan tage i mod din returnering eller ombytning:

For at modtage varens fulde værdi ved returnering, skal varen være i samme stand som da den modtages. Varen skal være i original indpakning og tagget på varen må ikke være taget af eller ødelagt. Varen må ikke være taget i brug.

RETURNERING

LÆS FØR RETURNERING:

For at modtage varens fulde værdi retur, skal varen være i original stand og indpakning og tagget må ikke være fjernet eller gået i stykker. Er varen ikke i original stand, kan pengene ikke returneres. Husk at varen du sender i retur skal kunne sælges igen til en anden og det er derfor vigtigt at emballagen og varen er i original stand.

Ønskes en vare returneret, skal dette ske inden 14 dage fra modtagelsen af pakken. Det er vigtigt, at du udfylder retursedlen som du får med i din pakke og lægger i pakken. Sæt kryds på varen som du ønsker at returnere - Print din returlabel fra https://return.shipmondo.com/dressit  såfremt der er tale om returnering i Danmark - Dvs. køb af returlabel via linket er kun gældende indenfor DK. 
Pak herefter varen forsvarligt ind sammen med denne returseddel, og aflever pakken hos din nærmeste GLS pakkeshop. 
Vi anbefaler, at du køber fragten gennem her på siden, så er du sikker på, at pakken kommer hurtigt og sikkert frem. Kunden betaler for omkostninger til returnering af varen til os. Du kan få varernes værdi retur, men ikke fragtomkostninger. Varen skal være i original stand for at få pengene retur.
Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til vores adresse - Bemærk behandlingstiden kan være op til en uge. 
Der kan går 2-4 arbejdsdage før du kan se beløbet på din bankkonto.
Læs om varens stand længere nede.
 

OBS: Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette. 

1. Hent din returseddel her.
2. Hent returlabel her (Køb af returlabel via linket her er kun gældende for kunder indenfor DK)
Hvis du sender pakken fra et land udenfor EU, er det vigtigt, at du skriver vores CVR-nummer  38906828 uden på pakken samt noterer, at det er returvarer. Ellers bliver pakken pålagt told og vil blive returneret til dig af det danske toldvæsen.
Hvis du vil returnerer fra et land udenfor DK - skal du selv sørge for at returnere den med tracking og HUSK at den skal sendes direkte til vores adresse.

LEVERES TIL DENNE ADRESSE:
Dressit
ATT: RETUR
Zinnsgade 3 kldr
2100 København Ø
Danmark
info@dressit.dk

Reklamation: 

Ved reklamation læse her 

Kontakt os
Har du nogle spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os på e-mail info@dressit.dk.