Ofte Stillede Spørgsmål

Herinde finder du svar på ofte stillede spørgsmål

Hvordan kontakter jeg jer?

Du er velkommen til at kontakte os på e-mail info@dressit.dk.
Har du hurtige spørgsmål, modtager vi meget gerne beskeder Instagram, så besvarer vi hurtigst mulige dine spørgsmål. 
Ring til vores telefon: +45 27 58 03 56, mandag til fredag ​​kl. 9-14.

Hvornår kan jeg forvente at modtage mine varer?

Vi pakker ordrer alle hverdage kl. 9-12. Bestiller du før kl. 12, bliver din pakke sendt samme dag, og du kan regne med at modtage den 1-2 dag efter. 

Har du valgt afhentning i vores showroom? 

Du kan hente pakken mellem kl. 9 og 14 fra i alle hverdage (mandag til fredag) Ved afhentning skriv venligst på +45 27 58 03 56 for at aftale nærmere. 

Har du købt en gave på Dressit.dk? 

Ved køb af gaver kan returretten forlænges ved at kontakte os pr mail. Eller skrive ved din bestilling under "noter" hvornår gaven skal gives.  

Har du fået en gave fra Dressit.dk? 

Hvis du har fået en gave fra Dressit.dk, som du ønsker at returnere, så sættes pengene ind på køberens kort. Hvis du ønsker at få et tilgodebevis, kan du oplyse dette pr mail, så vi kan give dig et tilgodebevis. Husk at angive din egen mailadresse, så du kan modtage tilgodebeviset. Vi kan desværre ikke tilbagefører pengene til andet kontonummer - Hvis du ønsker penge retur skal du kontakte gavegiveren.

Hvordan returnerer jeg en vare? 

Hvis du ønsker at returnere en vare, skal du være opmærksom på følgende hvis du vil være sikker på at kunne få det fulde beløb retur:

  • Varen skal være i original emballage,
  • Varen må ikke have tegn på slid, pletter eller skader, eller lugte af udefrakommende dufte såsom parfumer og røg.
  • Derudover skal der være mærker på tøjet, da vi ellers ikke kan sælge varen til ny modtager.
  • F.eks. skal sko i deres originale æske igen og tøj skal i deres originale emballage ved retur.

Når du er klar til at returnere skal du gøre følgende: 

  • Udfylde og vedlægge medsendte returseddel (bagsiden af din ordreseddel)
  • Pakke varen i original emballage som angivet ovenfor
  • Pakke varen forsvarligt ind, så den ikke beskadiges under transport
  • Køb returlabel her https://return.shipmondo.com/dressit og printe den ud derefter 

Vi anbefaler altid at du køber returlabel via linket: https://return.shipmondo.com/dressit 

Da pakken er forsikret samt track and trace og hurtig levering.

Hvis du selv vælger distributør bærer du selv risikoen for pakken. Og pakken skal sendes DIREKTE til vores adresse: Zinnsgade 3 kldr, 2100 København Ø. Den må ikke sendes pakkeboks eller pakkeshop, da vi ikke afhenter pakker.

Hvordan udfylder jeg retursedlen? 

  • Sæt kryds ud for den vare, som du ønsker at returnere.  Du kan også aflevere din retur i Zinnsgade 3 kldr 2100 København Ø. 

Ønsker du tilgodebevis for din retur? 

  • Skriv i retursedlen at du ønsker tilgodebevis, så vores medarbejde der tager imod din retur kan lave en tilgodebevis til dig. Du vil får din tilgodebevis tilsendt via mail, som du kan bruge på dit næste køb hos Dressit.dk 

Hvordan ombytter jeg til en anden størrelse?

Ved ombytning skal du lave en ny ordre og sende den gamle ordre retur. Returlabel koster 44,- og du kan bestil den her. 
Læs mere her om, hvordan du returnerer varer til os


Hvad gør jeg med en reklamation?

Der er altid to års reklamationsret på varerne. Vi behandler din reklamation inden for en uge - så snart den er behandlet, hører du fra os.
Læs mere her om, hvordan du returnerer varer til os

Hvordan får mine penge tilbage?

Ønsker du penge retur for en vare, skal du blot sende os en mail og returnere pakken som beskrevet her. Bemærk at der kan gå op til 7 dage, før pengene er på din konto.

Hvordan er størrelserne?

På produkterne kan du se mål eller beskrivelse af, om varen er stor eller lille i størrelsen. Du kan altid kontakte os, hvis du er i tvivl om, hvilken størrelse du skal bruge.

Har vi en butik?

Du er altid velkommen til at besøge os i vores showroom efter aftale. Du finder os i Zinnsgade nr. 3, 2100 København Ø. Du skal blot aftale dag og tid med os pr. e-mail eller  sms til os.

Hvilke betalingsformer kan jeg betale med?

Vi accepterer Dankort, VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, MasterCard, MobilePay, ViaBill og bankoverførsel. 

Bemærk ved bankoverførsel, at det skal ske efter aftale pr. mail - info@dressit.dk.

Hvad er ViaBill?

Viabill er en måde at betale dine varer over flere måneder. ViaBill giver dig en konto, hvor du kan shoppe for op til 2000 kr. Beløbet som du bruger, betaler du tilbage til ViaBill i rater. Du vælger selv, hvor meget du vil afbetale med hver måned. Hvis du blot holder dig til at handle for max 2000 kr., er der ingen renter eller gebyrer.

SÅDAN BETALER DU MED VIABILL

  1. 1. Tilføj dine varer til indkøbskurven
  2. 2. Gå til betaling
  3. 3. Vælg ViaBill som betalingsform
  4. 4. Følg instruktionerne på skærmen

      BETINGELSER FOR AT BENYTTE VIABILL

      • Du skal være minimum 18 år
      • Du skal have dansk CPR-nummer og dansk folkeregisteradresse
      • Du giver ViaBill lov til at kreditvurdere dig, inden de godkender din bestilling 

        SÅDAN FUNGERER VIABILL AFDRAGSORDNING

        Du kan handle for op til 2.000 kr. og afbetale i rater rente- og gebyrfrit. Det eneste du skal gøre, er at betale dit afdrag fast hver måned (i op til 24 måneder) i overensstemmelse med ViaBills betingelser. Du har også mulighed for at låne op til 20.000 kr. til almindelige markedsrenter.

        Har du spørgsmål om ViaBill, bedes du rette henvendelse direkte til ViaBill på tlf. 88 826 826.