Handelsbetingelser

Returpolitik
Alle vare kan returneres indenfor 14 dage fra du modtager varen. Omkostninger for returnering af varen betaler du som kunde. Du kan få hele beløbet retur for din vare. Det returnerede beløb er ikke inklusiv fragt i forbindelse med det oprindelige køb. Varen skal være i samme stand som da de modtog den. Du kan også nægte at modtage varen og dermed returnere den.
 
Bytteret
Du kan bytte din vare indenfor 14 dage. Hos Dressit har vi gratis ombytning. Når du ønsker at bytte, så send os en mail så vi kan sende dig en GLS label. Se mere om ombytning og returnering på siden om Returnering
 
Varens stand
For at modtage varens fulde værdi ved returnering, skal varen være i samme stand som da den modtages. Varen skal være i original indpakning og tagget på varen må ikke være taget af eller ødelagt. Varen må ikke være taget i brug.
 
Reklamation
Efter købeloven gives der 24 måneders reklamationsret på alle vare.
Det er en forudsætning, at mangler på varen ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd. Vi betaler retur omkostningerne og det fulde beløb samt fragten der er betalt ved bestillingen.
Dressit vurderer altid en reklamation før pengene kan gives retur. er varen fejlagtig brugt, og at det tydeligt ses at fejl eller mangler er forårsaget af netop dette kan vi afvise reklamationen. Vi ønsker altid en fair behandling for vores kunder og derfor gør vi os umage med behandling af reklamationer.
 
Priser
Vi tager forbehold for fejl i de angivne priser. Alle de oplyste priser er inklusiv moms. Dressit kan til hver en tid ændre de angivne priser, hvis dette bliver nødvendigt.
 
Udsolgte vare & Udgået vare
Vi bestræber os efter at kunne levere vores produkter inden for 2-4 arbejdsdage. Dressit tager dog forbehold for udsolgte og forsinkede varer.
 
Porto og fragt
Alle vores leveringer foregår via vores ordre system og sker automatisk. Der er forskellige portosatser for de forskellige produkter, da der er utrolig stor forskel på vægten af de forskellige produkter, der sælges i webshoppen. Alle køb over 499 er dog portofrie, som en ekstra service til de kunder der handler meget hos Dressit. Vi sender til hele Europa og fragt til hele verden kan arrangeres.
 
Betaling

Hos Dressit tager vi imod Visa, Visadankort og Mastercard, Mobilepay og Viabill.

Levering
Vi sender alle vores vare med GLS. Pga. længere behandlingstid leverer vi ordren inden for 2-5 arbejdsdage, men vi bestræber os efter at levere hurtigst muligt. Så snart varen er scannet hos Gls kan du altid tracke din pakke og se hvornår den forventes at blive leveret.
 
Personoplysninger
Dressit er ansvarlig for håndtering af der personoplysninger, der oplyses af vores kunder. Vi behandler alle kundens oplysninger strengt fortroligt. Oplysningerne opbevares i op til 5 år i henhold til lovgivningen. Vi følger persondataloven, hvilket betyder, at du til hver en tid har ret til at få indsigt i de oplysninger, vi har om dig som kunde. Personlige oplysninger opbevares krypteret. Du kan få adgang til oplysningerne ved at sende en e-mail til vores kundeservice (info@dressit.dk). Det er udelukkende personer, der er tilknyttet Dressit som har adgang til disse data (dine bestillinger og hvilke adresser, du kunne have bestilt varer til)
 
Kundeservice hos Dressit
Du kan altid finde kontaktoplysninger på Dressit ved at klikke på "kontakt" i menuen i toppen. Vi kan træffes på både telefon og email, som er angivet nederst på siden.