Handelsbetingelser

Returpolitik

Alle varer kan returneres inden for 14 dage fra du modtager varen eller fra når pakken er ankommet i den valgte pakkeshop. Omkostninger for returnering af varen betaler du, som kunde. Du kan få hele beløbet retur for din vare. Det returnerede beløb er ikke inklusiv fragt i forbindelse med det oprindelige køb. Varen skal være i samme stand, som da du modtog den. 
 

I tilfæde, hvor du som kunder nægter at modtage pakken eller ikke afhenter pakken i GLS pakkeshoppen, forbeholder vi os retten til at fakturere kunden eller fratrække 39,- i returfragt. 

Returnering: 

Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os. Vi skal modtage besked om din returnering på info@dressit.dk 

Du kan også returnere i vores showroom i Zinnsgade 3 kldr 2100 København Ø. 

Varens stand, når du sender den retur

Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage. 

Varen skal sendes retur i den originale emballage. 

Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen

Tilbagebetaling af købsbeløbet 

Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for. 

Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (det gælder dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen.  Vi skal have pakken retur senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen. 

Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet. Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen og behandlet den. 

Varen sendes til:

Dressit

Zinnsgade 3 kldr

2100 København Ø

Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.

 

Prisfejl

Hvis en pris er åbenlys forkert, og du rimeligvis burde havde opdaget dette, er vi ikke forpligtet til at levere det pågældende produkt til den forkerte pris.

I tilfælde af forsinkelser, restordre eller udsolgte varer, bestræber vi os på hurtigst muligt at informere dig herom, og hvad vi kan gøre i sagen

Bytteret

Du kan bytte din vare inden for 14 dage. Ved ombytning hos Dressit.dk skal du lave en ny ordre og sende den gamle ordre retur. Du kan købe en label her: https://return.shipmondo.com/dressit  

Varens stand

For at modtage varens fulde værdi ved returnering, skal varen være i samme stand som da den modtages. Varen skal være i original indpakning og tagget på varen må ikke være taget af eller ødelagt. Varen må ikke være taget i brug. Læs mere om dette under "Returnering & ombytning" 
 

Reklamation

Efter købeloven gives der 24 måneders reklamationsret på alle varer.
Det er en forudsætning, at mangler på varen ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd. Vi betaler retur-omkostningerne og det fulde beløb samt fragten, der er betalt ved bestillingen.
Dressit vurderer altid en reklamation, før pengene kan gives retur. Er varen fejlagtig brugt og det tydeligt ses, at fejl eller mangler er forårsaget af netop dette, kan vi afvise reklamationen. Vi ønsker altid en fair behandling for vores kunder og derfor gør vi os umage med behandling af reklamationer.

Priser

Vi tager forbehold for fejl i de angivne priser. Alle de oplyste priser er inklusiv moms. Dressit kan til enhver tid ændre de angivne priser, hvis det bliver nødvendigt.
 

Tilgodebevis

Et tilgodebevis til Dressit.dk har en gyldighed på 3 år fra udstedelsesdatoen. Tilgodebeviset bruges ved at indtaste koden fra tilgodebeviset i værdikodefeltet ved udtjekning, så fratrækkes beløbet automatisk fra købsbeløbet. Det er ikke muligt at ombytte et tilgodebevis til kontanter. 
 

Porto og fragt

Alle vores leveringer foregår via vores ordresystem og sker automatisk. Der er forskellige portosatser for de forskellige produkter, da der er stor forskel på vægten af de forskellige produkter, der sælges i webshoppen. Alle køb over 399  kr. er portofrie i Danmark. 
Vi sender alle vores varer med GLS. Oftest sendes dine varer inden for 24 timer. Så snart varen er scannet hos GLS, kan du tracke din pakke og se, hvornår den forventes at blive leveret.

Levering til udlandet

Vi sender til stort set worldwide. Vi bestræber os på hurtig levering, og på at alle ordrer afgivet alle hverdage inden kl. 12:00 sendes samme dag. Ordrer afgivet efter kl. 12:00 sendes den efterfølgende hverdag. I forbindelse med udsalg, ferieperioder og helligdage må der påregnes længere leveringstid.

Fragtprisen til Skandinavien (SE & NO) er DKK 100
Fragtprisen til Færøerne, Island og resten af Europa er DKK 200,00 

Fragtprisen for NON-EU lande er DKKR 300,00 for ordrer under 300€ 

Gratis levering i sverige & norge v. køb på DKK 999,00 eller over.

Gratis levering til Færøerne, Island og resten af Europa v. ordrer på DKK 1.500,00 kr. eller over 

Gratis levering for NON- EU lande er v. ordrer med værdi af over 300€ som svarer ca. i DKK 2.230,00

Forventet leveringstid:  

  • Norden i løbet af 2-3 hverdage
  • Øvrige Europa i løbet af 2-4 hverdage
  • Øvrige udland i løbet af 3-8 hverdage

Salg til lande udenfor Danmark

Dressit.dk har ikke ansvar for evt. told eller andre afgifter, som måtte blive pålagt en vare, der er købt og sendt fra Dressit.dk. Denne told eller afgift skal afholdes af kunde / modtageren.

Forbehold

Alle priser er inkl. moms. Vi tager forbehold for trykfejl og tastefejl på webshoppen, fejl i produktbeskrivelserne eller priser, lige som vi tage forbehold for, at en vare kan være udsolgt.  

Udsalg / Nedsatte varer

Når Dressit.dk holder udsalg eller har nedsatte varer gælder det ikke med tilbagevirkende kraft. Dvs. hvis du har handlet en vare til -50% som efterfølgende sættes længere ned, refunderer vi ikke differencen, men du er velkommen til at sende varen retur og lave en ny ordre på den. Som de fleste udsalg reduceres priserne løbende, men der vil udvalg af str., farver og styles også være reduceret. 

Betaling

Hos Dressit tager vi imod Visa, Visa/Dankort samt Mastercard, Mobilepay og ViaBill. 

Personoplysninger

Dressit er ansvarlig for håndtering af de personoplysninger, der oplyses af vores kunder. Vi behandler alle kundens oplysninger strengt fortroligt. Oplysningerne opbevares i op til fem år i henhold til lovgivningen. Vi følger Persondataloven, hvilket betyder, at du til enhver tid har ret til at få indsigt i de oplysninger, vi har om dig som kunde. Personlige oplysninger opbevares krypteret. Du kan få adgang til oplysningerne ved at sende en e-mail til vores kundeservice (info@dressit.dk). Det er udelukkende personer, der er tilknyttet Dressit som har adgang til disse data (dine bestillinger og hvilke adresser, du har bestilt varer til).
 

Kundeservice hos Dressit

Du finder kontaktoplysninger på Dressit i menuen "Kontakt" . Vi kan træffes på både telefon og email, som er angivet her.