Vi sender alle hverdage med GLS - bestil inden kl 12.00 så sender vi samme dag

Handelsbetingelser

Returpolitik
Alle varer kan returneres inden for 14 dage fra du modtager varen. Omkostninger for returnering af varen betaler du som kunde. Du kan få hele beløbet retur for din vare. Det returnerede beløb er ikke inklusiv fragt i forbindelse med det oprindelige køb. Varen skal være i samme stand, som da du modtog den. Du kan også nægte at modtage varen og dermed returnere den.
 

I tilfæde, hvor du som kunder nægter at modtage pakken eller ikke afhenter pakken i GLS pakkeshoppen, forbeholder vi os retten til at fakturere kunden eventuelle omkostninger fra GLS for returforsendelse eller genlevering.

Prisfejl

Hvis en pris er åbenlys forkert, og du rimeligvis burde havde opdaget dette, er vi ikke forpligtet til at levere det pågældende produkt til den forkerte pris.

I tilfælde af forsinkelser, restordre eller udsolgte varer, bestræber vi os på hurtigst muligt at informere dig herom, og hvad vi kan gøre i sagen

Bytteret
Du kan bytte din vare inden for 14 dage. Hos Dressit har vi gratis ombytning. Hvis du ønsker at bytte, sender du os en mail, så sender vi en GLS-label til dig. Se mere om ombytning og returnering i afsnittet om Returnering & ombytning
 
Varens stand
For at modtage varens fulde værdi ved returnering, skal varen være i samme stand som da den modtages. Varen skal være i original indpakning og tagget på varen må ikke være taget af eller ødelagt. Varen må ikke være taget i brug. Læs mere om dette under "Returnering & ombytning" 
 
Reklamation
Efter købeloven gives der 24 måneders reklamationsret på alle varer.
Det er en forudsætning, at mangler på varen ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd. Vi betaler retur-omkostningerne og det fulde beløb samt fragten, der er betalt ved bestillingen.
Dressit vurderer altid en reklamation, før pengene kan gives retur. Er varen fejlagtig brugt og det tydeligt ses, at fejl eller mangler er forårsaget af netop dette, kan vi afvise reklamationen. Vi ønsker altid en fair behandling for vores kunder og derfor gør vi os umage med behandling af reklamationer.
 
Priser
Vi tager forbehold for fejl i de angivne priser. Alle de oplyste priser er inklusiv moms. Dressit kan til enhver tid ændre de angivne priser, hvis det bliver nødvendigt.
 
Tilgodebevis
Et tilgodebevis til Dressit.dk har en gyldighed på 3 år fra udstedelsesdatoen. Tilgodebeviset bruges ved at indtaste koden fra tilgodebeviset i værdikodefeltet ved udtjekning, så fratrækkes beløbet automatisk fra købsbeløbet. Det er ikke muligt at ombytte et tilgodebevis til kontanter. 
 
Porto og fragt
Alle vores leveringer foregår via vores ordresystem og sker automatisk. Der er forskellige portosatser for de forskellige produkter, da der er stor forskel på vægten af de forskellige produkter, der sælges i webshoppen. Alle køb over 399  kr. er portofrie i Danmark. 
Vi sender alle vores varer med GLS. Oftest sendes dine varer inden for 24 timer. Så snart varen er scannet hos GLS, kan du tracke din pakke og se, hvornår den forventes at blive leveret.
Levering til udlandet

Vi sender til stort set worldwide. Vi bestræber os på hurtig levering, og på at alle ordrer afgivet alle hverdage inden kl. 12:00 sendes samme dag. Ordrer afgivet efter kl. 12:00 sendes den efterfølgende hverdag. I forbindelse med udsalg, ferieperioder og helligdage må der påregnes længere leveringstid.

Fragtprisen til Skandinavien (SE & NO) er DKK 100
Fragtprisen til Færøerne, Island og resten af Europa er DKK 200,00

Gratis levering i sverige & norge v. køb på 999 kr eller over.

Gratis levering til Færøerne, Island og resten af Europa v. ordrer på 1500 kr. eller over 

Gratis levering for NON- EU lande er v. ordrer på 200 € eller over (1.490 kr) 

Forventet leveringstid:  

  • Norden i løbet af 2-3 hverdage
  • Øvrige Europa i løbet af 2-4 hverdage
  • Øvrige udland i løbet af 3-8 hverdage
Forbehold
Alle priser er inkl. moms. Vi tager forbehold for trykfejl og tastefejl på webshoppen, fejl i produktbeskrivelserne eller priser, lige som vi tage forbehold for, at en vare kan være udsolgt.  
Udsalg / Nedsatte varer

Når Dressit.dk holder udsalg eller har nedsatte varer gælder det ikke med tilbagevirkende kraft. Dvs. hvis du har handlet en vare til -50% som efterfølgende sættes længere ned, refunderer vi ikke differencen, men du er velkommen til at sende varen retur og lave en ny ordre på den. Som de fleste udsalg reduceres priserne løbende, men der vil udvalg af str., farver og styles også være reduceret. 

Betaling

Hos Dressit tager vi imod Visa, Visa/Dankort samt Mastercard, Mobilepay og ViaBill. 

Personoplysninger
Dressit er ansvarlig for håndtering af de personoplysninger, der oplyses af vores kunder. Vi behandler alle kundens oplysninger strengt fortroligt. Oplysningerne opbevares i op til fem år i henhold til lovgivningen. Vi følger Persondataloven, hvilket betyder, at du til enhver tid har ret til at få indsigt i de oplysninger, vi har om dig som kunde. Personlige oplysninger opbevares krypteret. Du kan få adgang til oplysningerne ved at sende en e-mail til vores kundeservice (info@dressit.dk). Det er udelukkende personer, der er tilknyttet Dressit som har adgang til disse data (dine bestillinger og hvilke adresser, du har bestilt varer til).
 
Kundeservice hos Dressit
Du finder kontaktoplysninger på Dressit i menuen "Kontakt" . Vi kan træffes på både telefon og email, som er angivet her.