Handelsbetingelser

Returpolitik
Alle varer kan returneres inden for 14 dage fra du modtager varen. Omkostninger for returnering af varen betaler du som kunde. Du kan få hele beløbet retur for din vare. Det returnerede beløb er ikke inklusiv fragt i forbindelse med det oprindelige køb. Varen skal være i samme stand, som da du modtog den. Du kan også nægte at modtage varen og dermed returnere den.
 
Bytteret
Du kan bytte din vare inden for 14 dage. Hos Dressit har vi gratis ombytning. Hvis du ønsker at bytte, sender du os en mail, så sender vi en GLS-label til dig. Se mere om ombytning og returnering i afsnittet om Returnering
 
Varens stand
For at modtage varens fulde værdi ved returnering, skal varen være i samme stand som da den modtages. Varen skal være i original indpakning og tagget på varen må ikke være taget af eller ødelagt. Varen må ikke være taget i brug.
 
Reklamation
Efter købeloven gives der 24 måneders reklamationsret på alle varer.
Det er en forudsætning, at mangler på varen ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd. Vi betaler retur-omkostningerne og det fulde beløb samt fragten, der er betalt ved bestillingen.
Dressit vurderer altid en reklamation, før pengene kan gives retur. Er varen fejlagtig brugt og det tydeligt ses, at fejl eller mangler er forårsaget af netop dette, kan vi afvise reklamationen. Vi ønsker altid en fair behandling for vores kunder og derfor gør vi os umage med behandling af reklamationer.
 
Priser
Vi tager forbehold for fejl i de angivne priser. Alle de oplyste priser er inklusiv moms. Dressit kan til enhver tid ændre de angivne priser, hvis det bliver nødvendigt.
 
Udsolgte og udgåede varer
Vi stræber efter at kunne levere vores produkter inden for 2-4 arbejdsdage. Dressit tager dog forbehold for udsolgte og forsinkede varer.
 
Porto og fragt
Alle vores leveringer foregår via vores ordresystem og sker automatisk. Der er forskellige portosatser for de forskellige produkter, da der er stor forskel på vægten af de forskellige produkter, der sælges i webshoppen. Alle køb over 399  kr. er portofrie.
 
Betaling

Hos Dressit tager vi imod Visa, Visa/Dankort samt Mastercard, Mobilepay og Viabill.

Levering
Vi sender alle vores varer med GLS. Oftest sendes dine varer inden for 24 timer. Så snart varen er scannet hos GLS, kan du tracke din pakke og se, hvornår den forventes at blive leveret.
 
Personoplysninger
Dressit er ansvarlig for håndtering af de personoplysninger, der oplyses af vores kunder. Vi behandler alle kundens oplysninger strengt fortroligt. Oplysningerne opbevares i op til fem år i henhold til lovgivningen. Vi følger Persondataloven, hvilket betyder, at du til enhver tid har ret til at få indsigt i de oplysninger, vi har om dig som kunde. Personlige oplysninger opbevares krypteret. Du kan få adgang til oplysningerne ved at sende en e-mail til vores kundeservice (info@dressit.dk). Det er udelukkende personer, der er tilknyttet Dressit som har adgang til disse data (dine bestillinger og hvilke adresser, du har bestilt varer til).
 
Kundeservice hos Dressit
Du finder kontaktoplysninger på Dressit i menuen "Kontakt" . Vi kan træffes på både telefon og email, som er angivet nederst på siden.